Vážení rodiče, milí žáci,
máme prvních pár dnů za sebou, je to náročné, řekl bych hektické, ale společnými silami to zvládáme a musím říct, že velmi dobře. Děkuji vám spolupráci a navázání komunikace. Děkuji učitelům za snahu se co nejrychleji adaptovat (nejen za podklady k výuce na dálku, ale především za hledání optimálních cest k zajištění vzdělávání vašich, „našich“😉, dětí).
Vše se mění, vyvíjí, a my na základě vámi poskytované zpětné vazby, na základě sledování různých zdrojů týkajících se vzdělávání a v souladu s projevem ministra školství Ing. Roberta Plagy, PhD., provedeme od začátku příštího týdne několik drobných změn.
TYTO ZMĚNY BUDOU PLATNÉ OD PONDĚLÍ 30.3.2020

Ze školního řádu:

 Dodatek – webové stránky školy jsou plnohodnotným zdrojem aktuálních informací o průběhu a organizaci výchovně – vzdělávacího procesu naší základní školy. V případě nedostupnosti internetového připojení je zdrojem těchto informací sdělení v žákovské knížce nebo jiná forma sdělení.

Dnes probíhá výuka podle rozvrhu:

Ve čtvrtek 5.3.2020 končí výuka pro dívky 7.AB po 4.hodině, v 9.B po 5.hodině.

V pátek 6.3. končí výuka v 6.C po 4.hodině.

 

 

 

 

Vážení rodiče, pro vylepšování komunikace mezi školou a rodiči jsme od 18.9.2018 zavedli možnost sjednání konzultace s našimi pedagogickými zaměstnanci.

Konzultačním dnem je úterý, konzultační čas od 14.00 do 16.00 hodin.

Způsob sjednání schůzky bude prostřednictvím e-mailu (kontakty na jednotlivé učitele jsou umístěny na webové stránce školy), pokud si hledání chcete usnadnit, naše pracovní maily mají tvar (příjmení, tečka, počáteční písmeno křestního jména učitele, zavináč, cihelní, tečka, cz); tedy příklad:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Důležitá upozornění:

1. Úterý je také dnem, ve kterém máme pracovní porady…o něco níže budou uvedeny jejich termíny a v uvedených termínech porad není možné (nebo pouze v urgentních případech) realizovat osobní konzultaci pedagoga s vámi. Děkujeme za pochopení.

2. Pokud píšeme o urgentní potřebě konzultace, týká se to také možnosti osobní konzultace s učiteli nebo vedením organizace v průběhu probíhající výuky. Jsou jasně nastavené pracovní povinnosti a program našich pedagogů, všechny směřují k zajištění kvalitní výuky a bezpečného klimatu ve třídách, chodbách, v prostorách celé organizace. Je tedy vhodnější, pokud je to jen trochu možné, potřebu konzultace „nasmlouvat“ dopředu – telefonicky, e-mailem…ať se nám stává zcela výjimečně, že si vzájemně nebudeme moci vyhovět.

3. Konzultační hodiny speciálního pedagoga Mgr. Radima Štefka najdete na webové stránce, stejně tak kontakt na jeho osobu.

 Mgr. Zdeněk Jelínek, ředitel školy