Pomůcky, které děti dostanou ve škole:
- vodové barvy
- štětec - plochý (14-16)
- kulatý (10-12)
- lepidlo
- nůžky
- pastelky (6ks)
- trojhranná tužka
- voskovky
- popisovač (pero) Tornádo
- mazací tabulka s linkami + fix
- sešity + pracovní sešity (TakTik)
Dětem pořiďte:
- vhodnou aktovku, penál (rozkládací)
- přezůvky
- složku na písmena a číslice
- do TV: přezůvky (cvičky nebo tenisky se světlou podrážkou), tričko, kraťasy, legíny nebo tepláky
- do TČ: slída na lavici nebo noviny, kelímek na vodu, hadřík, zástěra
Pondělí 4.9.2023
Příchod: 8.30
- vstup hlavním vchodem
Program:
- Přivítání ve třídě
- První společné školní aktivity
- Informativní schůzka pro rodiče, pro děti program v jídelně školy
- Předpokládaný konec v 10:00
Další dny:
Úterý, středa - 2 hodiny 8.00 - 9.40
Čtvrtek, pátek – 3 hodiny 8.00 – 10:45
Od úterý s sebou aktovku, pouzdro, přezůvky, svačinku a pití.
Po ukončení výuky přivede vyučující děti ke vchodu a tam je předá rodičům. Pokud je dítě přihlášeno do školní družiny, po ukončení výuky předá vyučující dítě v ŠD.
Druhý týden již výuka dle rozvrhu.
1. být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělý, vědomě ovládat své tělo, být samostatný v sebeobsluze
2. být relativně citově samostatný a schopný kontrolovat a řídit své chování
3. zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikační dovednosti
4. zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci
5. být schopný rozlišovat zrakové a sluchové vjemy
6. zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech
7. mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit
8. být přiměřeně sociálně samostatný a zároveň sociálně vnímavý, schopný soužití s vrstevníky ve skupině
9. vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost
10. orientovat se ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě